levis.



idag hann jag handla örhängen från efva attling så nu har jag hela "kitet" :) köpte också svarta levisjeans curved id, perfekt. älskar mina mörkblåa så jävla mycket. som jag har skrivit förut, har jag svårt att hitta jeans pga mina höft så nu är jag tokig i levis curved id!

tänkte köpa läppstift men MUS affären var stängd. var först på åhlens men presentkortet gällde inte där, suck.
glenn kom hem vid 6, han kunde inte behärska sig och hade bråttom till sin älskade iphone ;) så nyss har man hjälpt honom lite.

imorron får man strossa runt på stan igen.

xoxo


Kommentarer
Postat av: rebbe

konstigt för presentkort brukar ju gäller hos den affären i hela sverige? hmm

2011-05-02 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0