ledig:


togs i fredags, sista gången man åkte tåg till uppsala för att gå till skolan.

lördags, valborgens outfit.

det blev en ganska lugn valborg, det var trevligt hos gabriel. lekte några lek och det spårade ut lite. :) det blev ingen krog efteråt utan man drog hem vid två tiden, vilket var lagom med tanke på att jag jobbade igår.

idag ska man strossa runt på stan och köpa örhängen från efva attling. har armband och halsband nu som jag fått i present så ett par örhängen blir bra för pengarna jag fått.

lite smink från MUS ska jag även köpa ;)

idag har jag blivit medlem i fack och a-kassa. äntligen, förra gången jag jobbade så var jag så klantig som inte fixade akassa så min ekomomi var gg efter när jag blivit arbetslös.

xoxo


Kommentarer
Postat av: julia

åh vad snygg du var! vilken sort läppstift du bar? så riktigt sommarigt du såg ut :)

2011-05-02 @ 20:56:32
Postat av: fanny

tack julia, känner jag dig? hade läppstift från make up store. vill du ha namnet på just den? :)

2011-05-04 @ 18:36:24
URL: http://themapofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0