min stjärna:



ingen som gissade, BORING! jag fyllde på min stjärna som jag gjorde i ayianapa år 2003. jag, malin och sofia skaffade oss varsin stjärna som ett minne och min stjärna blev inte lyckad. efter halv år kanske såg min stjärna hemsk ut, det såg ut som att ett barn bara ritat dit ett stjärna. några trodde inte på att det var en tatuering och försökte sudda bort den. ;) jag har sagt många gånger att jag skulle fylla på den men det har aldrig blivit av tills nu. mamma fick nog och beställde tid och tog med mig dit.

nu är stjärnan fin och nu kan jag visa den utan att "behöva" förklara mig ;)

jag tänkte ha 3 stjärnor till, en för varje familjemedlem och tjejen ritade dit tre stjärnor. jag tvekade och magkänslan sa nåt annat så jag bestämde mig för att bara fylla på min gamla.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Mamma

:-D

2011-03-17 @ 14:11:15
Postat av: cissi

:-D fick mig en gott skratt.. nu är din lilla stjärnan stjärnig! ;-) puss tacka din mamma som tog tag i saken!

2011-03-17 @ 15:52:39
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkpearl
Postat av: sofie

jag gissade inte eftersom jag visste, jag ville ju inte förstöra det för andra, det förstod du väl? ;) fin stjärna!

2011-03-17 @ 16:58:49
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: u vet vem ;)

du skrev ett stjärna å sen stjärnan... vad e rätt? :P

2011-03-17 @ 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0