home:

åkte till farsta och mötte upp jennifer på hennes praktikplats, jag gick lite vilse först. fanny i ett nötskal, yes yes! ;) vi handlade mat och drog sedan hem till jennifer och blev supermätta av vår härliga middag som bestod av inbakad kycklingfile med fetaost, soltorkade tomater och salami, vitlöksmör, ugnsrostade grönsaker och älskade cola!

blev en massa snack, har ju inte haft egentid med henne på ett bra tag. HEMSKT. SKÄRPNING, JENNIFER? ;)


imorron blir det lite ärenden och sen blir det också fika :)

och så hoppas man att vissa grejer kommer imorron, wohoo.

förresten, när jag drog hem så var den långa rulltrappan i rådhuset ur funktion så jag fick gå upp och sen var den andra mindre rulltrappan också i ur funktion. var helt sönder och jag har fortfarande inte återhämtat mig än, det känns som att jag har astma. svårt att andas. hemskt. jag MÅSTE träna. next week!!


Kommentarer
Postat av: jennifer

stackars dig ang om rulltrappan..usch..

haha



Taaacckckkk :) jaa vi e pi kassa på egentid..

2011-01-13 @ 00:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0