myspys.

det var en mardrömsresa till restaurangen, det var skitmycket folk som trängdes och sen gick vi av i gullmarsplan och promenerade till globen, gick lite vilse och sen var vi äntligen framme. åt skitgod tapastallrik och sen dessert. boule blev det efteråt och ja! jag och rob vann, haha. spelade lite spel efteråt också. var så trött när vi kom hem, jag har ju varit sjuk nyss så det tog alla mina krafter. men det var mysigt!

ska iväg till jobbet alldeles snart, vilket underbart väder det är idag!



Kommentarer
Postat av: jenniferjäveln

söta ni!var e bild på din lilla mamse?hihih..

2011-02-12 @ 11:53:58
Postat av: Solveig

Jo jag finns med i hörnan ;-) Kolla bilden på desserten o jag finns i bakgrunden.

2011-02-12 @ 12:35:03
Postat av: sofie

:)

2011-02-12 @ 14:27:44
URL: http://konstgjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0