min examen:



det har varit en intensiv dag igår för mig kan man säga, först var man i skolan där vi alla samlades, hörde fina tal, fick våra betyg och åt buffe. sedan åkte vi bil hem, släkten och några vänner kom hit vid 6. de sista gästerna stack vid 02.20. jag fick så himla fina presenter och tack till er alla som uppvaktade mig, det hade inte behövt. mina föräldrar tog det stort, det beror nog på att jag inte tagit studenten ;) hihi.

idag är det ju valborg! har bara latat hittills och gått ett sväng till systemet. ska senare till gabriel och sedan.. får vi väl se!

xoxo


Kommentarer
Postat av: jennifer

xoxo gossip girl? hihi..det va kul att fira dig igår:) puss

2011-04-30 @ 15:24:00
Postat av: lotta

Stort Grattis till examen! Duktig du varit :) kram

2011-04-30 @ 16:57:11
URL: http://lottasvardagsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0