iphoooone:



nu har jag varit iphoneägare i en vecka, dom första dagarna orkade jag inte svara på sms och när jag väl svarade så var det bara kortfattat, kände mig frusterad när jag försökte skriva men det bara blev fel. nu börjar det flyta på, skönt :)



har varit ledig från praktiken idag och gjort några ärenden bland annat till banken. jag slarvade bort mitt bankomatkort i lördags, drack visst lite för mkt ;) men som tur hann ingen använda kortet. var på fest hos jossan och sen t krogen, hade verkligen kul.

xoxo


Kommentarer
Postat av: sofie

finally! du vänjer dig .. jag skaffade i oktober och blev inte van förrän förra månaden, med att skriva med båda händer, finally for me too ;)

2011-04-04 @ 17:05:30
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: Mamma

Äntligen uppdaterade du bloggen! Har saknat den. Kram

2011-04-04 @ 20:01:01
Postat av: kossan

men hur fixade du bilden då?! happy :) pga du sa blogg.se m iphone är gg.



haha, kan förstå dig pi skratt :) jag kan nästan inte skriva på iphone, de får mig att känna att jag har druckit :)



så fanny, att du blir för full å tappar bort grejer haha men skönt att de är fixat nu å att ingen snodde dina pengar fr konto!



smack!

2011-04-04 @ 20:02:19
URL: http://enkeliii.blogg,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0