hey:

jag är helt slut!

festen var lyckad förutom på slutet, det är tråkigt att vissa inte kan ha kontroll men det är sånt man ska räkna med! tack ni alla som kom och förgyllde min kväll. ni är toppen!

det var skit att städa igår och det känns som att jag ALDRIG mer ska ha fest igen, hihi. jag tänker INTE fixa nåt på nyår så ni vet där jag måste hyra lokal lr liknande. väntar bara på att bli bjuden på nåt? ;) hihi.

varit på praktiken idag och jag är så slut nu. har inte återhämtat mig ännu fr helgen. vill ni se bilder? yes, jag har inte laddat upp bilderna än. hemskt! gör det ikväll.. eller nu! ;) bloggar m bilder senare.

Kommentarer
Postat av: Askungen

Jag vet: aldrig lätt är det men: man är belönad med det man har roligt, och fått äran och hoppas ni är nöjda med superkalaset även om inte det alltid inflöt perfekt: vissa scener förekom med det trista.



Nyårskalas 2010 har jag och Belan ordnat, och mycket skitstädning efteråt också: pust och nu får vi hoppas på några fina inbjudningar i året: men det tycks bli splittrade grupper: det kan vi ta sen när vi ses på chatten.

2010-12-01 @ 17:34:56
URL: http://www.askungan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0