nytt inlägg:


förra året


då var jag sjuk, det var inte roligt. den 26e var jag fortfarande matt och rätt snuvig men jag drog ändå och firade julen med tjejerna och hade julklappsbyte. det var rätt mysigt.
jag vill inte bli sjuk den 24e iår! men det är rätt många som är sjuka nu så det är rätt svårt att smita undan och försöka hålla mig frisk.. jag ser fram emot dopp i grytan 12.00 den 24 december, haha.

har varit och fikat med min getis idag efter jobbet. mys var det! :)

nu har man lite annorlunda praktikuppgifter så i veckan försöker jag koncentrera mig på mina uppgifter, imorron tar jag med mig papper och penna så man kan anteckna och slippa känna mig stressad och måste dra hem direkt och skriva upp allt :D

Kommentarer
Postat av: Getis.

JÄVLA GETHJÄRNA!! hahahaha.. tack för idag! och fin bild, gillar ditt leende!

2010-12-07 @ 19:44:36
Postat av: Maral

Ett tips. Använd handsprit. Så slipper du få i dig bakteri som folk rört innan dig.

2010-12-08 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0