kort:

nu har glenn skaffat sig en ny dator, skönt.. men det suger att trådlöst internet inte funkar så vi är tvungna att turas om. vill ju kunna surfa när man vill men hoppas problemet är löst snart.

imorron ska jag t 3 butiken och byta mobilt bredband-usb, den funkar inte på min nya dator :S och sen kolla lite, funderar på att fixa iphone4 och bli av me min gamla, kanske betala hela beloppet redan nu för det blir ändå ej så mycket.

mellandagsshoppa?! det vet jag faktiskt inte, jag orkar inte gå runt på stan med en massa folk. kläderna brukar också va slarvigt vikta och det är kaos överallt så man tappar lusten att kolla.. men lite nödvändiga saker bör man köpa. hoppas att mitt nya bankomatkort kommer imorron! oturligt nog hade robban mitt bankomatkort i sin jacka när han drog och nu är jackan i en låst lgh så jag var tvungen att spärra kortet och vänta på ett nytt, fyfan. fick nästan panik när jag märkte att kortet ej var i min plånbok. FAAN HUR SKA JAG KUNNA HANDLA JULKLAPPAR?!?? tänkte jag me det löste sig iaf. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0