katitzi.

idag körde pappa jag mamma till sofia (min kusin) och hämtade hennes katt katitzi, vi ska vara kattvakt :) två år i rad. riktigt mys och ha en katt här som stryker omkring nu. har slagit in alla klappar nu och lagt under julgranen. julskinkan är i ugnen. 3 kilo!! för ynkla 5 personer haha men det får räcka länge!

imorgon är ju det juuulafton och jag ser fram emot lunchen, då ska vi äta dopp i grytan.


under mellandagarna ska jag köpa en ny kamera. min suger som fan! har fått cash av fld att köpa kamera för i födelsedagspresent och jag suktar efter en canon för lite under 3000 kr, hoppas den är bra men har ni förslag? vilken kamera som är bra? en kompakt digitalkamera alltså...




Kommentarer
Postat av: jennifer

den du tänker ha..tror nog den blir skitbra:D

2010-12-23 @ 19:47:59
Postat av: rebbe

ska ni passa katitzi i under två år? :O flyttar din kusin från sverige? hmm annars det e så mysigt att gosa m katten varje dag ;)hihi men funkar det ändå för din mamma som är allergi lr pappa?

2010-12-23 @ 22:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0