julafton:



yesterday::

vid tolv åt man dopp i grytan, gud vad man har längtat efter det.
farmor kom hit vid tre, vi fikade och såg på kalle anka. ärligt talat är det jävligt tjatigt med kalle anka men ändå måste man se för att fatta att det är julafton ;) vid halv 6 åt vi äntligen julmat, mums. jag fick smaka min vitlöksill som jag gjort själv. jag måste berömma mig själv, det smakade för underbart! receptet är ifrån mormor. efter maten var vi proppmätta så vi gick ut på en promenad.
sen var det dags för julklappar!

vi var klara vid åtta tiden, sen va det gottigotti och fiiilm :D

en mysig julafton var det.

Kommentarer
Postat av: Sara Rasmussen

söta bilder ;) å haha åt glenns håliga strumpor!

2010-12-25 @ 11:32:17
URL: http://unikii.blogg.se/
Postat av: sofie

fina bilder å snygga syskon!!

2010-12-25 @ 12:08:00
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: malin

mysiga bilder på er alla ;) så sjukt snyggt linne du hade på dig.. vart köpte du den? ;)

2010-12-25 @ 16:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0